Wednesday 17 September 2014

"TIPS MENAMBAHKAN SELERA MAKAN ANAK"

Bismillahirrahmannirrahim
~ Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang ~


Assalammualaikum semua! =)

Lamanyaaaaaaa rasa tak update blog (Tears coming down). 

Insyaallah pagi ni saya start update 'perkembangan' blog saya from day to day. Insyaallah2! Doakan saya moga istiqomah untuk update blog. huhu..

Semua dah breakfast ke ni? Kalau ada yang still belum breakfast, jom kita breakfast dgn baca blog saya. Gurau je lah.. :P  Ok, pagi ni saya nak 'share' tentang Meal Shakes dgn kaum ibu dan bapa. ;)

APA ITU MEAL SHAKES???

MEAL SHAKES adalah minuman yang sihat, berkhasiat, ideal, segera, lazat, dan sedap! Ia bukan sahaja untuk kanak2, malah ia juga boleh diminum oleh para remaja, dewasa, dan orang tua.

MEAL SHAKES mengandungi 19 vitamin dan mineral yang penting, sumber protin yang tinggi dengan 9 asid amino yang perlu.  Selain itu, ia juga merupakan sumber terbaik untuk serat. So, anda jangan pelik atau terlalu risau kalau anak2 anda minum Meal Shakes ni, anak2 anda akan kerap ke toilet untuk 'wee wee' atau 'poo poo' ok disebabkan kandungan serat tadi. Itu tandanya anak2 anda seorang manusia yg normal! Meal Shakes yang kaya dengan kalsium dan 'Glycemic Index' (GI) yang rendah menjadikannya sangat disukai ramai! Tak percaya? Cuba dulu baru komen. ;)

KEISTIMEWAAN & KEBAIKAN MEAL SHAKES

<3 Meningkatkan selera makan anak2 (Kurang berat badan)

<3 Meningkatkan sistem imun

<3 Mengelakkan kekerapan demam, selesema, dan batuk

<3 Melegakan 'Asthma' atau lelah

<3 Melegakan sembelit

<3 Merawat kulit 'Eczema'

<3 Meningkatkan tahap tumpuan anak (Fokus)

<3 Mempercepatkan pembaikan luka 

<3 Nutrisi asas untuk pertumbuhan & pembesaran

<3 Mengekalkan kesihatan keseluruhan


Tak kenal maka tak cinta, tak cuba maka tak tahu.. kihkih. So, meh saya kenalkan dulu dgn anda mcm mana rupa Meal Shakes ni. 



What say you? Still tak jatuh cinta lg dgn Meal Shakes? Mcm tu kena try rasa dululah baru betul2 jatuh chentaaa...

Ok, kebetulan bulan ni (September 2014) Meal Shakes tengah PROMOSI tau! BUY 3 FREE 1! Seriously rugiiiiiii sangat kalau anda tak rebut peluang ni! Sebab biasanya setiap bulan Shaklee akan buat promosi untuk mana2 satu produk mereka, tetapi promosi tersebut anda kena beli 6 produk promosi tu baru anda boleh dapat lagi 1 produk promosi yang sama secara PERCUMA. Faham ke faham?

Tapi, untuk PROMOSI MEAL SHAKES SEPTEMBER ni, anda hanya perlu beli 3 sahaja untuk dapatkan 4 terus! Dannnnnnn yang paling bestnya bila anda beli set 3 + 1 FREE MEAL SHAKES ni, anda terus dapat PAHALA FREE siap! Sebab setiap pembelian set 3 + 1 FREE MEAL SHAKES ni, 10% dariapadanya akan disumbangkan kepada 2000 buah keluarga yang kurang mampu selama setahun tuuuuuuu.. Ce tengok dan baca poster yg Shaklee keluarkan dkt bawah ni:



Apa tunggu lagi? Roger saya sekaranglah utk PROMOSI HEBAT ni!!! FREE CONSULTATION siap! Ok, sekian sahaja perkongsiaan saya utk entry kali ni. See u in my next entry! ;)


















No comments:

Post a Comment