Thursday 7 March 2019

"Part Time Job Mobile Spa"

Sebut je "Mobile Spa" memang menggelitis Sya dibuatnya! Hahahahahah 😂 

Travel around the world
Buat surprise untuk Suami sempena Birthday dan Wedding Anniversary
Bagi Ibu, Ayah duit belanja bulanan. Kadang-kadang bagi juga dekat Mertua.
Bagi Angpau Raya kepada keluarga
Belikan supplements (makanan tambahan) atau vitamins untuk Mertua

Semua ni mana mungkin seorang Surirumah (Housewife) mampu buat kalau tak ada pendapatan (Income) sendiri kan? Melainkan kalau bersuamikan seorang Datuk ke Tan Sri ke kan..... ðŸĪŠ

Ye. Semua yang Sya sebutkan di atas tadi antara yang Sya Housewife ni dapat buat dengan menggunakan duit hasil titik peluh Sya sendiri.

Idok ler teman nak mendabik dadanya pun. Tapi, teman nak khabar ni korang yang Housewife macam teman ni idok perlu ler nak rasa rendah diri ke sedih ke bila jadi Housewife ni. Tak kira lah yang memang sedia kala Housewife atau yang dah berhenti kerja dan menjadi Full-Time Housewife atau pun Part-Time Housewife.

Bukan semua orang boleh, dapat dan mampu buat serta lakukan kerja-kerja Seorang Surirumah tau! Mengemas rumah, menyapu dan mengemop lantai, mengelap, mencuci bilik air, menguruskan pakaian dari membasuh, menjemur, mengangkat, menggosok, menggantung, melipat serta menyusun, memasak, mencuci pekakas masakan, menjaga dan menyuap anak makan, mendidik (mengajar) mereka, menghantar mereka ke sekolah, mengambil dsb.

Tak tersebutlah tugas seorang Isteri dan Ibu tu. Ni belum masuk lagi kalau Isteri tu buat Business. Yang cuba bantu dan tolong mengurangkan tanggungan Suami. Yang sama menyumbang dalam Ekonomi rumahtangga dan keluarga.

That is why you should proud being A Working At Home Wife or Mother! Should proud with yourself!


Untuk Sya yang Housewife dan hanya buat "Part-Time Job Mobile Spa" ini (sebab Sya lebih kepada Business Shaklee), Sya rasa sangat puas hati dan happy bila mana Sya boleh dan dapat Travel around the world! Selain dari beberapa perkara yang Sya sebutkan di atas tadi. Mungkin tak banyak negara yang Sya pergi, tapi tujuh (7) buah negara yang Sya tadabbur ini tidak kira sama ada tadabbur bersama Suami Sya atau Alumni TWB, dah buat Sya rasa syukur sangat!

Malah, Sya semakin berani berimpian apa sahaja terutamanya untuk Travel aorund the world paling tidak pun setahun sekali. Sebab apa? Sebab Sya tahu dengan Mobile Spa yang Sya buat ni lah dapat merialisasikan impian Sya satu per satu!



South Korea
Februari 2013









Perth, Western Australia
September 2016








Gili Trawangan, Lombok, Indonesia
Februari 2017








Maldives
November 2017












Universal Studio Singapore (USS)
Februari 2018






Melbourne
Mac 2018









Batam
November 2018







Korang nak rasa macam ni juga?

Korang pun masih dan tengah mencari-cari perniagaan yang MODAL RENDAH, tapi PULANGAN dan KEUNTUNGAN BESAR serta TINGGI?

Atau korang memang berminat dan suka bidang kecantikan serta kesihatan seperti perniagaan Mobile Spa?

Kami Team Home and Mobile Spa The Walking Beauty (TWB) menyediakan Dua (2) Pakej Kelas atau Kursus Mobile Spa yang yang lengkap dan mampu milik! Pakej ni kami panggil "Pakej Seret Beg" 😁 Habis je Kursus, dah boleh terus seret beg Spa dan ambil Customer.



Tak tahu nak mula macam mana dan dari mana? Mulakan dengan contact Sya di nombor telefon atau Email yang tertera di bawah 🙂





Siti Aisyah binti Ab Razak
Working-At-Home-Wife (WAHW)
Proud Leader to My Team Star Light Family (SLF)
ALUMNI The Walking Beauty (TWB)
Owner & Founder @ Yeoja Beauty House (YBH)
Natural Home & Mobile SPA
+6019-4570213
yaeppenyeoja@gmail.com

No comments:

Post a Comment