Friday 15 March 2019

Mobile Spa Bantu Wanita Jana Pendapatan

The Walking Beauty (TWB) atau The Walking Beauty Project (TWBP) sebuah Projek SPA Bergerak Tanpa Kedai (Home and Mobile SPA) yang tidak asing lagi dalam industri kecantikan dan kesihatan.

Asbab Projek TWB ini juga ramai kaum Wanita di Malaysia bahkan di luar negara seperti Australia, Brunei, Dubai, Mesir dll berjaya dibantu untuk menjana pendapatan dalam bidang ini.

Dan mereka ini semua terdiri dari latar belakang yang berbeza. Ada yang Surirumah sepenuh masa, ada yang bekerja dan bahkan ada yang masih belajar. 

Mereka juga mempunyai peringkat umur yang berbeza-beza. Dari lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) sehinggalah yang sudah Pencen.

Boleh tengok antara Testimoni Alumni TWB yang berjaya dibantu untuk menjana pendapatan mereka sendiri tak kira walau di mana sahaja mereka berada dan apa sekali pun status mereka.


  Alumni TWB yang buat Facial di Melbourne, Australia.

Sya sendiri pun ada buat Facial di Melbourne, Australia. Bila ada Ilmu + Kemahiran (Skill) ni kan, pergi mana-mana pun still boleh buat duit!

Alumni TWB dari Brunei

Alumni TWB yang masih belajar di Mesir

Suami kepada Alumni TWB yang belajar di Mesir. Bila ada Ilmu + Skill SPA, boleh ajar Suami pula. Then, Suami boleh open slot SPA khas untuk Kaum Adam atau Lelaki 😊

 Alumni TWB yang masih bekerja. Join TWB dengan hasrat suatu hari nanti boleh berhenti kerja, jadi Surirumah sepenuh masa dan ada kebebasan masa untuk Suami, Anak-Anak serta Keluarga 🙂 Ni gambar ketika bercuti di Maldives.

 Kami guarantee once anda join TWB, anda boleh dapatkan semula modal anda dalamnmasa hanya 1 bulan sahaja JIKA anda rajin, komited dan apply 💯% apa yang kami ajar semasa Training.

Seorang Surirumah sepenuh masa yang berusia 40-an 🙂

Rezeki tak putus-putus! Balik kampung lah lagi mudah dan senang nak dapat Customer. Janji buka mulut!

Seorang Isteri yang menyumbang kepada ekonomi Keluarga. Sama-sama bantu ringankan tanggungan Suami. Nak dekat Raya lah lagi ramai yang nak nampak cantik berserikan?! InsyaAllah, memang senang nak dapat Customer bila nak dekat Raya.

Kami ada raaaaamaiiiii lagi Alumni TWB yang dah berjaya jana pendapatan melalui SPA Bergerak atau Mobile SPA di bawah TWB! Anda akan tahu dan makin rasa terbakar bila anda berada dalam Support Group TWB kami!

Jadi, kalau anda tergolong dalam golongan seperti di bawah.. Anda sangat dialu-alukan dan digalakkan untuk menyertai kami!


  1. Berhasrat dan teringin nak ada SPA atas nama sendiri dengan modal yang minima (murah atau rendah).
  2. Surirumah yang nak cari dan ada pendapatan sendiri.
  3. Orang bekerja yang tercari-cari perniagaan (Business) sampingan untuk dijalankan untuk menampung gaji yang cukup-cukup makan sahaja atau berhasrat untuk berhenti kerja suatu hari nanti tetapi memerlukan perniagaan yang mereka boleh dapat setaraf dengan gaji mereka malah lebih lagi.
  4. Pelajar IPT yang nak cari duit poket lebih.
  5. Graduan yang masing menganggur atau
  6. Pengusaha SPA sendiri yang dibelenggu hutang akibat kurng atau tiada Pelanggan yang datang ke Kedai SPA mereka. Pada masa yang sama mereka perlu membayar Bil Api, Bil Air, Gaji Pekerja dsb.
Untuk pertanyaan dan keterangan lanjut atau untuk menyertai boleh terus hubungi Sya ye!




Siti Aisyah binti Ab Razak
Working-At-Home-Wife (WAHW)
Proud Leader to My Team Star Light Family (SLF)
ALUMNI The Walking Beauty (TWB)
Owner & Founder @ Yeoja Beauty House (YBH)
Natural Home & Mobile SPA

+6019-4570213
yaeppenyeoja@gmail.com

No comments:

Post a Comment