Wednesday 8 August 2018

Business Mobile Spa TWB

Rasanya sekarang ni sebut je "Mobile Spa" semua sedia maklum yang "Mobile Spa" ni merupakan sebuah perkhidmatan Spa Bergerak Tanpa Kedai atau lebih dikenali sebagai "Home Spa" atau "Mobile Spa." Dan sekarang ni "Mobile Spa" ni dah jadi macam satu trend tau.


Bila dah trend.. Hmmmmm faham2 je lah kan macam mana. Bersepah sana sini orang buat "Mobile Spa" ni. TAPI! Tapi, "Mobile Spa" yang Sya buat ni sama sekali tidak sama dengan Spa2 yang ada dekat luar. Ye lah, mungkin sama dari segi "service" yang dibuat dan ditawarkan je lah. Dari segi lain terutamanya "income" jauh sekali berbeza!

Kalau "Mobile Spa" lain biasanya mereka hanya dapat satu income kan? Iaitu income hasil mereka berikan perkhidmatan Spa sehingga ke rumah pelanggan (customer). Tapi, itu je lah. Ada sesetengah "Mobile Spa" pula siap kena agihkan sedikit pendapatan (income) tu dekat company atau Founder itu sendiri.

Berbeza sangat dengan "Mobile Spa" yang Sya sertai dan buat di bawah Projek "The Walking Beauty (TWB)."

Di dalam TWB, ianya menawarkan sehingga 5 PENJURU INCOME! Dan yang paling amazing dan best nya adalah..... Sya tak perlu share pendapatan Sya ini dengan mana2 pihak pun! Ye, tidak perlu berikan (bayar sedikit) untuk projek ini, tidak perlu berikan juga kepada Founder Project TWB mahupun company! Ye! 100% pendapatan dan keuntungan adalah milik Sya!

Selain itu, apa yang buat Sya rasa best, happy dan bersyukur sangat adalah SISTEM TWB itu sendiri yang sangat mudah, senang, teratur dan terbukti berkesan dalam membantu Sya untuk menjana pendapatan bukan hanya dari pendapatan perkhidmatan Spa semata! Ini makmaknanya kalau let say Sya tak ambil customer Spa pun, Sya still boleh dapat income sehingga ratusan ribu ringgit. Terkejut tak?? Sya pun terkejut awalnya! 😂 But, this is TRUE! I'm telling truth! Cuma macam Sya belum sampailah ratusan ribu ringgit. Tapi, ribu ringhit tu alhamdulillah ada dah 😊 PROVEN MENTOR, PROVEN RESULT dan SUPPORT GROUP yang very happening, helpful and positive juga antara FAKTOR UTAMA Sya bersama TWB.

Bercakap pasal "5 PENJURU INCOME" ni kan.. Korang boleh klik sini untuk tahu details apa yang Sya maksudkan.

Taip panjang2 pun kalau korang sendiri tak give it a try, memang payah, sukar dan susah until korang hayati serta fahami perasaan Sya ni 😂 Korang sendiri KENA cuba libatkan diri baru korang tahu dan faham.

Yang pasti.. Dengan TWB ni, korang akan sentiasa ada CASH HARI2! Tak percaya? Terpulang 🤷🏻‍♀️ Boleh tengok sendiri antara "Instant Cash" yang Sya dapat sepanjang buat "Mobile Spa" ni! 👇🏻

Instant Cash yang Sya dapat masa buat Mobile Spa @ A Famosa Melaka

Instant Cash yang Sya dapat masa buat Mobile Spa @ Taman Desa Duyong, Melaka

Instant Cash yang Sya dapat masa buat Mobile Spa @ Seksyen 9, Bandar Baru Bangi

Instant Cash yang Sya dapat masa buat Mobile Spa @ Putrajaya

Instant Cash yang Sya dapat masa buat Mobile Spa @ Alor Gajah, Melaka

Ok, sebenarnya kita banyak lagi PROVEN RESULT daripada Ahli2 atau Beauticians TWB yang dapat juga "Instant Cash" macam Sya. Insyaallah, next entry Sya try share pula Testimoni mereka 😊

Oh, btw.. "Mobile Spa" Sya ni cover area BANDAR ENSTEK, KLIA & KLIA2, KOTA WARISAN, PUTRAJAYA, BANDAR BARU BANGI, BANGI LAMA, KOTA SERIEMAS, NILAI, SEREMBAN, SENAWANG dan MELAKA. 

Jadi sesiapa yang tinggal di sini atau berdekatan, kalau perlukan perkhidmatan "Mobile Spa", bolehlah contact Sya ye! Insyaallah, HARGA MAMPU MILIK 🙂

Yang paling penting, Sya menggunakan produk yang 100% SEMULAJADI, SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM!

Oh, ye! Kalau korang nak cari pendapatan sampingan atau tambahan (side or extra income) melalui business Spa.. Korang boleh juga contact Sya. KELAS atau KURSUS MOBILE SPA TWB COMPLETE. ALL-IN. Kiranya habis training, dah boleh terus angkat dan seret beg ke rumah customer! Boleh nikmati hasil INSTANT CASH macam Sya ni! 😉 Bulan ni siapa join, dapat FREE BEAUTY DEVICE seperti mana Heroin Jangan Benci Cintaku (JBC), Rafeeqa Huda atau nama sebenarnya Zahirah Macwilson guna ni! 👇🏻 

Beauty Device ni kalau tengok harga pasaran.. Boleh cecah RM900 tau! 😱

So, kalau ada apa2 yang kurang faham atau kurang jelas.. Perlukan lebih penjelasan.. Boleh terus hubungi Sya seperti di nombor telefon atau Email di bawah okay?





Siti Aisyah binti Ab Razak
A Highclass Housewife
Proud Leader to My Team Star Light Family (SLF)
Proud Member & Trainer of TWB
Owner & Founder @ Yeoja Beauty House (YBH)
Natural Home & Mobile SPA
+6019-4570213
yaeppenyeoja@gmail.com

No comments:

Post a Comment