Thursday 6 April 2017

Apa Itu The Walking Beauty Project (TWBP)??






The Walking Beauty Project? TWBP? Projek The Walking Beauty?

The Walking Beauty? TWB?

Eh. Apa tuuuuu?? Tak pernah dengar pun?!

Secara ringkasnya, The Walking Beauty Project (TWBP) adalah sebuah Projek SPA Bergerak Tanpa Kedai (Home SPA dan Mobile SPA) yang direka khas oleh salah seorang Shaklee Independent Distributor (SID) yang kini telah pun bergelar Master Coordinator Shaklee (highest rank in Shaklee) iaitu Puan Ainul Shahrazad atau lebih dikenali sebagai Master Ainul Shahrazad (MAS).

Projek ini BUKAN projek Syarikat Shaklee mahupun projek semua yang bergelar Shaklee Independent Distributor (SID).

Tetapi, projek ini direka KHAS buat semua susur galur beliau. Maksudnya, semua SID yang berdaftar di bawah beliau atau yang berdaftar di bawah downlines beliau layak untuk menyertai dan menjadi sebahagian daripada keluarga besar The Walking Beauty (TWB).

Namun, The Walking Beauty Project (TWBP) ini dibuka juga kepada orang luar yang masih belum bergelar SID. Orang luar lagi sangat dialu-alukan untuk menyertai projek ini.

Salah satu tujuan The Walking Beauty Project (TWBP) ini diperkenalkan dan ditubuhkan adalah untuk membawa serta memperkenalkan Shaklee kepada orang ramai. Kerana kami percaya masih ramai yang belum mengenali apa itu Shaklee.

Jadi, dengan tertubuhnya The Walking Beauty Project (TWBP) ini, secara tidak langsung orang ramai akan lebih mengenali apa itu Shaklee.

Selain itu, tujuan The Walking Beauty Project (TWBP) ini juga ditubuhkan adalah untuk membantu golongan yang sedang atau terdesak mencari pendapatan sampingan atau pendapatan tambahan khususnya surirumah dan para graduan IPTA atau IPTS yang masih menganggur mencari pekerjaan.

Namun, jika anda salah seorang yang disebut di bawah ini, kami dengan berbesar hati juga untuk menerima anda sebagai sebahagian daripada keluarga The Walking Beauty (TWB) kami.


  • Seorang yang sukakan kecantikan dan berhasrat untuk membuka serta memiliki sebuah SPA atas nama sendiri. Tetapi, pada masa yang sama tidak ada modal yang besar untuk memulakan perniagaan SPA.
  • Seorang pekerja sepenuh masa (full-time) dan berhasrat untuk berniaga secara sampingan (part-time). Atau berhasrat untuk berhenti kerja dan berniaga secara full-time, tetapi pada masa yang sama risau tidak akan mempunyai sumber pendapatan lagi.
  • Seorang pelajar IPTA atau IPTS yang sedang mencari perniagaan sampingan bagi membantu menampung kos perbelanjaan di kolej atau universiti atau
  • Pengusaha SPA sendiri yang dibelenggu hutang disebabkan tiada atau kurangnya pelanggan yang datang ke SPA. Tetapi, pada masa yang sama terpaksa membayar sewa kedai, gaji pekerja, bil api dan bil air yang tinggi.
Jadi, jika anda tergolong dalam golongan di atas, anda memang sangat dialu-alukan untuk menyertai kami.

Kerana MATLAMAT UTAMA kami adalah untuk membantu para wanita untuk sentiasa kelihatan CANTIK, SIHAT dan BERDUIT dalam satu masa. 

Kami JAMIN anda pasti seronok dan terhibur dengan projek ini. Kerana The Walking Beauty Project (TWBP) ini adalah sebuah projek yang sangat MUDAH dan RINGKAS! 

Anda hanya perlu mengeluarkan KOS atau MODAL yang SANGAT RENDAH untuk anda belajar segala-galanya tentang SPA dan ilmu kecantikan luaran dan dalaman! 

Pada masa yang sama anda juga boleh dan mampu untuk mendapatkan INSTANT CASH setiap hari sehingga RM200 1 hari (RM6000 sebulan) yang pasti akan buatkan anda tersenyum sentiasa!

Dan pada bulan April 2017 ini, kami telah menyediakan 2 PAKEJ KELAS / KURSUS SPA khas buat anda semua! Pakej-pakej ini pastinya akan membuat anda semuua teruja kerana modalnya yang sangat rendah dan berbaloi! Boleh refer next entry Sya untuk keterangan lanjut berkenaan kedua-dua pakej ini! 

Untuk keterangan lanjut yang lebih cepat dan pantas, anda boleh terus hubungi Sya di talian yang tertera di bawah.






Siti Aisyah
Your Shaklee Independent Distributor (SID) : 1034673
Also, Your Health & Beauty Consultant
Founder & Owner of Yeoja Beauty House (YBH)
Natural Home & Mobile SPA 
+ 6 0 1 3 - 4 7 6 5 9 3 0
yaeppenyeoja@gmail.com

#TheWalkingBeautyProject #TWBP #TheWalkingBeauty #TWB #ProjekSPABergerakTanpaKedai #SPATerhebatdiMalaysia #TriptoMaldivesSeptember2017 #SPA #SPABergerak #SPABergerakTanpaKedai #SPATanpaKedai #SPABergerakMuslimah #SPAMuslimahBergerak #HomeSPA #MobileSPA #MuslimahHomeSPA #MuslimahMobileSPA #HomeSPAMuslimah #MobileSPAMuslimah #KelasSPA #KursusSPA #KelasSPAMurah #KursusSPAMurah #KelasSPATheWalkingBeauty #KursusSPATheWalkingBeauty

No comments:

Post a Comment