Friday 1 February 2019

Jom SHAKLEE : NEW DISTRIBUTOR STARTER PACK OFFER!

Assalammualaikum dan Salam Jumaat semua! Semoga kita semua sentiasa diberkati dan dirahmati Allah S.W.T. Amin, insyaallah.

NEW MONTH
NEW BEGINNING
NEW MINDSET
NEW FOCUS
NEW START
NEW INTENTIONS
NEW RESULTS

Dah sebulan berlalu bagi Tahun 2019. Maknanya berbaki 11 bulan lagi untuk kita menuju ke Tahun 2020. Wah! Semakin menghampiri Tahun 2020 dah rupanya dalam sedar tak sedar. Tetiba teringat pula pasal Wawasan 2020. Korang masih ingat lagi ke? Benda ni kita belajar masa sekolah dulu. Masa tu Sya ada terfikir jugalah. Sempat ke tak ni aku nak jumpa dan sampai ke Tahun 2020. Huhu.. How time flies! Korang sama juga ke macam Sya? Hihi.

Hari berganti hari. Bulan berganti bulan. Tahun berganti tahun. Takkan kita masih nak berada dalam keadaan yang sama je kan. Betul? Allah cipta dan jadikan kita bukan saje2 tau. Tapi, untuk kita patuh dan taat setiap perintah serta suruhan-NYA dan menjauhkan atau meninggalkan perkara-perkara yang dilarang oleh-NYA. Kita pun hidup untuk mencari dan mendapatkan keredhaan-NYA kan. Sebab matlamat kita adalah untuk masuk dan menjadi Penghuni Syurga-NYA di Akhirat kelak. Ini kalau kita bercakap soal Akhirat lah.

Bagaimana dengan kehidupan Dunia kita pulakan? Mesti kita pun ada matlamat atau impian yang hendak dikejar dan dicapai. Kalau tak, hidup kita akan sama je setiap hari sampailah Allah menjemput kita kembali semula kepada-NYA. Ibarat kita memandu kereta tanpa hala tuju lah. Cuma yang bezanya, kalau kita Driving, Minyak habis kita boleh isi semula. Itu pun kalau ada duit lah. Huhu.. Kalau dah sampai Ajal kita, mana boleh kita nak minta Allah sambung balik nyawa kita kan. Jadi, pastikan hidup kita ni ada matlamat. Dan matlamat kita tu biarlah jelas. Apa yang kita nak capai dalam hidup ni.

Tapi, apa kena mengena pula dengan "Jom SHAKLEE : NEW DISTRIBUTOR STARTER PACK OFFER" ni kan. Sebenarnya, salah satu matlamat Sya adalah untuk mempunyai KEBEBASAN KESIHATAN (HEALTH FREEDOM) dan KEBEBASAN KEWANGAN (FINANCIAL FREEDOM).

So, kalau ada dalam kalangan korang yang mempunyai matlamat yang sama dengan Sya juga, korang bolehlah mulakan hari korang dengan menjaga dan mengekalkan tahap kesihatan korang.

Kalau korang tanya Sya macam mana nak mula, Sya akan recommend dan suggest untuk korang cuba dulu mana-mana Starter Pack seperti di dalam Poster "Jom SHAKLEE : NEW DISTRIBUTOR STARTER PACK OFFER" di bawah ini.

Jom SHAKLEE
NEW DISTRIBUTOR STARTER PACK OFFER!

Ada 3 bentuk Starter Pack yang Shaklee offer special buat korang yang masih lagi belum menjadi sebahagian daripada Keluarga besar Shaklee. Antaranya adalah Wellness Starter Pack, Vivix Twin Starter Pack dan YOUTH Starter Pack.

Wellness Starter Pack dan Vivix Twin Starter Pack khusus untuk kesihatan dalaman. Manakala, YOUTH Starter Pack ni khusus untuk kesihatan dan kecantikan luaran.

Haish, untung sungguh korang yang masih belum menjadi Ahli Shaklee. Kalau Sya masih belum Ahli Shaklee, dah lama Sya grab mana-mana Starter Pack ni tau. Hahahahahah.. 😂 Sihat dan cantik ni sebahagian Wawasan 2020 lah 😜

Tapi, ada yang lagi best dan menarik bila korang grab mana-mana Starter Pack ni.


  1. JIMATTTTT sehingga 10% untuk setiap Starter Pack
  2. Terus dapat PERCUMA Keahlian Shaklee RM65
  3. PERCUMA penghantaran RM10
  4. Boleh dapat Harga Ahli setiap kali membuat pembelian selepas ini
  5. Dapat CASH BACK sehingga 11%
  6. Dapat hadiah PERCUMA (Setiap Starter Pack berlainan hadiah)
Manalah ada Produk yang kita beli dekat luar sana boleh dapat balik duit kita kan. Tapi kalau dengan Shaklee, Cash Back yang kita boleh dapat adalah MINIMA 5% JIKA UV (Point) kita tu cukup atau genap 150 UV dan ke atas hasil dari pembelian mana-mana produk Shaklee. MAKSIMA Cash Back Shaklee boleh offer sehingga 21%  Giler banyakkan?!

Macam Starter Pack ni tak payah risaulah kan. Memang terlebih-lebih UV dah 😂 Bahkan bukan setakat 5% tapi 11% kot Shaklee offer Cash Back! Selain tu korang boleh juga access ke Distributor Login Area dan join Support Group Shaklee di bawah Team Shaklee Sya, Star Light Family (SLF) untuk FREE Consultation and Guide in how to take the Vitamins or how to use the Skin Care Set. Anddddd kot2 lah suddenly korang rasa nak buat Business Shaklee untuk dapatkan pendapatan sampingan atau tambahan pun boleh tau!

Ok, bawah ni antara "Gifts" yang Shaklee akan berikan kepada korang apabila korang membeli mana-mana Starter Pack pada bulan ini.


FREE Pill Box for Wellness Starter Pack

1) FREE Vivix Red Tumbler (Limited Units) OR FREE Shaklee Shaker (600ml) - Laguna Blue for Vivix Twin Starter Pack
2) FREE YOUTH 5X Magnifying Mirror (L) OR FREE YOUTH Wristlet

Best kan?!

Jadi tunggu apa lagi?? Jom SHAKLEE!

NEW DISTRIBUTOR STARTER PACK OFFER ni pun akan berakhir pada 28 FEBRUARI 2019. Nak ikutkan Shaklee dah offer lama dah untuk Starter Pack ni tau. Since December 2018 lagi. 3 bulan dah Shaklee offer. Kalau masih tak nak sambar dapatkan tak tahu nak cakap apa lagi. Berminat boleh contact Sya seperti di bawah 👇🏻🙂


Siti Aisyah binti Ab Razak
Working-At-Home-Wife (WAHW)
Proud Leader to My Team Star Light Family (SLF)
ALUMNI The Walking Beauty (TWB)
Owner & Founder @ Yeoja Beauty House (YBH)
Natural Home & Mobile SPA
+6019-4570213

yaeppenyeoja@gmail.com

No comments:

Post a Comment