Saturday 5 January 2013

"It's About 1 Month From Now" :)


Haiiii world!!! ;)



Eh2.  Assalamualaikum w.b.t. dan 'Salam 1 Malaysia' la! [rakyat yg mengaplikasikan apa yg dilaksanakan oleh kerajaan ---> katanyaaa... ;) ]


Ok2.  Without wasting time, aku pun di dlm minggu 'final exam' nieh kan so aku xmu la spend banyak sgt masa dgn blog aku nieh yg xpernah update apa2 pun b4 this.  hehe.. so, marilah kita memulakan 'perkongsian' (tujuan = over excited sgt sampai rasa nak org2 di dlm dunia nieh tahu esp my sis, CIK ATHIRAH AB RAZAK yg menjadikan aku 'ikon' nya utk melangkah ke gerbang perkahwinannya next year. ;p  InsyaAllah. :) )

Jan. 5, 2013
06:57 pm


Masa nieh aku terlelap masa tgh buat revision utk next paper aku this coming monday nieh (bajet mcm struggle sgt study). Suddenly, si Dia call aku and suruh aku tgk phone aku.  So, aku pun ikut la seperti mana yg disuruh olehnya . . Guess what?  taraaaaaaaaa... {Ini lah bakal kediaman aku dgn si Dia yg telah berjaya mencuri and terus lock hati aku tu nanti. :P } 



special parking for si 'Oren' nanti ;)


tingkap yg pelik 


ruang tamu yg sgt kondusif. hehe..


master bedroom?


'Our' shower & toilet :p


'kitchen
di mana bermulanya bakatku bakal diasah sebelum memasuki Masterchef Malaysia nanti. 
ahaksss!

???!!!
owner rumah kami la. :D


bakal bilik 'En. Tedd'


So, yg kat atas nieh adalah antara gambar 'bakal rumah' aku dgn si Dia yg hanya tinggal kurang dr sebulan setengah je lg utk kami move in ke dlmnya.  Haishhhh..seriously xsabar rasanya nak habis final cpt2 and nak bersihkan, hiaskan rumah kami nieh bersama2.  Bila tgk and belek balik gambar2 yg Encik Tunang aku nieh mms kat aku ptg td, rasa mcm xpercaya pun ada yg aku bakal ada rumah dgn Dia.  Only God (Allah) knows what I feel right now (happy xterkata + senyum sampai telinga).  Thank you Allah for giving Him to me!  Si Dia yg akan membawa aku lebih mendekatkan diri aku kpd-Mu.  Biiznillah. :)))

Ok la.  Aku rasa cukup kut dulu setakat nieh entry aku utk hari nieh.  Time utk aku sambung buat revision and study sampai mata lebammm!!!

See u in my next entry!
Dadaa~~
posted: 09:53pm 
































4 comments:

  1. amboi kemain Ikon lg! :p
    wa,wa,wa..ni rumah ktne? batu pahat kaa..? syaa..takuttnyee...hak3..tkt la nk jd wifeee ore :D

    ReplyDelete
  2. kenapa plak batu pahat? asri kerja segamat, da for sure la aku dok sgmt. xmu aku la dok bt. pahat. tp, ok x ok x rumah 'kami' nieh? nnti jemput2 la dtg ye. >.<

    ReplyDelete
  3. aku lupe la tmpt hasri keje..batu pahat c ika ibrahim tu, salah ore :D erm ok la...aku nk tgk gmbr siap ade perabot lak pasni heh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh..bereh2. hehe.. but, after 2 or 3 years from now la then u'll see my 'complete house' yg ala2 korean xpun mat salleh itu. kelassss kau tiera...!! ;)

      Delete